Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Sponzoring...Naše společnost se opět stala partnerem soutěže v motorovém paraglidingu. Tento závod se řadí do... arr3Zboží posíláme i na Slovensko...Od 1.8.2011 posíláme veškeré zboží také na Slovensko. Cena poštovného je 180,-Kč bez DPH (cca 7,5... arr3Doprava zboží ZDARMA...Při objednávce v hodnotě vyšší než 3.500,- Kč bez DPH je zboží na území České...

ZBOŽÍ V AKCI

cena 1 578,51 Kč (62,42 EUR)
skladem
cena 859,50 Kč (33,99 EUR)
není skladem - na objednání

KONTAKTY

Jiří Mach - ELMEPO
Andělova 823
58813 Polná
tel: 721 173 863
obchod@elmepo.cz

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel:

Jiří Mach, Andělova 823, 58813 Polná, IČ: 74511211, DIČ: 7612214346, plátce DPH. Zapsán u Magistrátu města Jihlavy - Živnostenského úřadu (dále jen "prodávající").

Objednávka:

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká závazným odesláním objednávky (e-shop, e-mail nebo písemně). Za závazné se považuje potvrzení o přijetí objednávky do systému.  Podmínkou  je zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení. V případě osobního odběru zboží se za datum a místo uzavření kupní smlouvy považuje datum převzetí zboží.

Storno objednávky ze strany kupujícího:

Kupující má právo stornovat objednávku s udáním důvodu do 24h po jejím závazném odeslání (za předpokladu, že již nebyla dodavatelem vyřízena). Po uplynutí této lhůty jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování odeslané objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním! Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Bez udání důvodu.

Kupující nevyzvedne objednané zboží do týdne od obdržení výzvy k vyzvednutí (při osobním odběru).

Kupující neprovede platbu za objednané zboží do týdne od obdržení výzvy k platbě (při platbě předem).

Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Odstoupení od kupní smlouvy (e-shop):

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 1.29 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář protokol vrácení. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu Jiří Mach, Andělova 823, 58813 Polná či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@elmepo.cz.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 1.30 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 1.30 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Dodací podmínky:

Dodávka předmětu plnění (objednaného zboží) bude dle dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Tato lhůta začíná následující den od závazného objednání zboží. V případě, že je dodací lhůta delší nebo není možné zboží dodat, je zákazník informován co nejdříve po zjištění této skutečnosti.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího, je možný osobní odběr v Polné a jejím okolí. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, který sloužá jako záruční list a případně návod na používání výrobku.

Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím prodávajícímu škodu (poštovné, manipulace, balné...), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.

Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Uhrazení plné částky je provedeno hotově na provozovně prodávajícího, dobírkou v místě předání zboží (skrze smluvní spediční společnost) nebo bankovním převodem. U zboží, které je v akci nebo ve výprodeji je stav platný do vyprodání zásob nebo do odvolání. Stav skladu/dostupnost je pouze informativní a nemusí odpovídat skutečnosti.

Způsob a cena dopravy:

Zboží zasíláme pomocí přepravní firmy PPL CZ s.r.o. (Professional Parcel Logistics). Společnost PPL se specializuje na expresní přepravu balíků  s doručením následující pracovní den.  Doručování probíhá běžně  v rozmezí 8:00 - 18:00. Ve vybraných lokalitách je možné večerní doručení v době 17:00 - 21:00. Využíváme produkt PPL Soukromá adresa a Normální balík (pro firmy).

Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat ohledně podrobností předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. V případě nezastižení Vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce PPL po zadání jejího čísla (číslo zásilky Vám na vyžádání zašleme). Pro komunikaci s PPL používejte výhradně toto číslo.

Cena poštovného při doručení na území ČR je za nákup v hodnotě do 4.235,- Kč pouze 95,- Kč při pladbě předem (se splatností faktury 14 dní u obchodních partnerů) a 125,- Kč při platbě na dobírku. Při objednávce v hodnotě vyšší než 4.235,- Kč je zboží dodáno zdarma.

Zboží v hodnotě do 605,- Kč a platbě předem na náš účet lze poslat prostřednictvím České pošty (Doporučený balíček). Termín dodání je cca 2-5 dnů od odeslaní zásilky a na poště je zásilka standardně uložena 15dní, pokud není adresát zastižen při rozvozu zásilek, které Česká pošta zajišťuje každý pracovní den od 8 do 16 hodin. Cena poštovného při doručení na území ČR je za nákup v hodnotě do 605,-Kč a platbě předem na náš účet pouze 100,- Kč. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození.

Způsob platby:

- Dobírka - za zboží zaplatíte při přebírání zásilky.

- Hotovost - platbu v hotovosti lze uplatnit při osobním odběru v naší provozovně.

- Předem - platba na účet prodávajícího před dodáním zboží, na základě informace pro provedení platby nebo přes platební bránu Comgate.

- Bankovním převodem - platba na účet prodávajícího, splatnost 14 dní (pouze obchodní partneři).

Způsob dopravy a platby na Slovensko:

Zboží na Slovensko zasíláme Českou poštou (cenný balík do zahraničí) soukromým osobám, neplátcům i plátcům DPH. Plátcům DPH fakturujeme zboží bez DPH dle platných zákonů o DPH. Po obdržení Vaší objednávky Vám pošleme fakturu s celkovou cenou přepočítanou na eura dle aktuálního kurzu ČNB (v e-shopu je denně aktualizovaný kurz koruny k euru). Požadujeme platbu předem na náš účet, který máme u Fio banky a.s. - 2700154640 kód banky 8330. Platíte pouze standardní bankovní poplatek pro vnitrostátní platbu dle sazebníku Vaší banky. Cena poštovného při doručení na území Slovenska je za nákup v hodnotě do 4.235,- Kč pouze 220,- Kč. Při objednávce v hodnotě vyšší než 4.235,- Kč je zboží dodáno zdarma. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Odpovědnost za vady zboží a záruka:

Záruka na zboží je 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo vadou výrobní. Nevztahuje se na zboží poškozené neodbornou montáží, zanedbáním údržby či používáním k jiným účelům než je určeno. Délka záruční doby se v žádném případě nerovná délce životnosti výrobku. Běžné opotřebení vzniklé používáním výrobku nelze reklamovat jako vadu.

Zboží zasílejte zpět na adresu provozovny uvedenou v sekci kontakty. Zásilka musí obsahovat kopii dokladu o koupi, reklamované zboží a řádně vyplněný reklamační protokol.

Každá podaná reklamace (zboží je možné zaslat poštou na naší adresu nebo dohodnout termín osobního předání) bude předložena výrobci k posouzení a v případě oprávněné reklamace vyřízena oprava nebo výměna zboží. V případě neoprávněné reklamace bude zboží posláno zpět na náklady kupujícího.

U světelných zdrojů (žárovek) se záruka vztahuje pouze na výrobní vady, které vznikly prokazatelně před ukončením životnosti výrobku. Nevztahuje se tedy na opotřebení výrobku jeho obvyklým užíváním. U vysoko výkonových nehomologovaných žárovek, které nejsou určeny pro provoz na pozemních komunikacích, se životnost podstatně zkracuje.

Výrobce nebo prodejce posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či e-mailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992Sb. třicetidenní.

Ochrana osobních dat - GDPR:

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Závěrečná ustanovení:

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodejcem a zákazníkem. Prodejce si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínký vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.elmepo.cz stejně jako ve své provozovně nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.

NmJlMT